Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)

Vše okolo samplů, samplerů nebo zvuků/programů pro syntetizátory
Odpovědět
Vey

Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)

Příspěvek od Vey » 06 pro 2005 13:02

Přátelé, Amorph zde nakousl pro mě celkem zajímavé téma a věřím, že nejsem sám koho trošičku oslovilo. Proto zakládám tento thread, kde bychom se mohli podělit o zkušenosti se simulacemi reálných akustických nástrojů. Sám jsem v tomto začátečník a proto rád uvítám vaše postřehy, rady a fígle :-) A? už co se aranží a nebo zvuku týče. Též budu rád, když postřeh nebo výklad doplníte hudebníma ukázkama.
Je jasný, že samplovaný orchestr nebude nikdy znít jako živý, ale myslím, že se shodneme na tom, že když se použijí dobré zvuky a dobře zaranžuje, tak běžný posluchač žije v domění, že jde o klasický orchestr, což je taky dáno tím, že nad tím moc nepřemýšlí a nevšímá si detailů .. Prostě slyší klavír, smyčce, trumpetu atd .. a je mu to fuk.

Např. já bych rád dosáhl větší hutnosti a síly smyčců, ale domnívám se že to půjde pravděpodobně řešit pouze přidáním dalšího intrumentu ... ??

Jinak přikládám dvě hudební ukázky (ne zvukové :-) ), kde momentálně nejsem schopnej říct jestli tam není něco co tam bejt nemá, tím myslím nepřirozenost nástroje ..
Budu rád za jakýkoliv podnět jak nahrávku vylepšit a to nejen aranžmá, ale i zvukově ... Zdá se mi, že u 1. ukázky je zvuk hrozně zastřený a nevím čím to je. (vlastně zvuk jsem skoro nijak neřešil)

huk1 0,9 MB
huk1 0,9 MB

Amorph
Moderátor

Příspěvek od Amorph » 06 pro 2005 13:46

Vey: k tvym ukazkam, zajimalo by mne, jak nastroje/sample CD jsi pouzil. Podle me by bylo vhodne to u ukazky vzdy uvest.

Add tvuj dotaz na Boj2 z puvodniho threadu, tracky: contrabasses, cellos, violas, violins1, violins2, mans choir, womans choir, orchestral snare, timpani, orchestral cymbals, anvil.

Vey

Příspěvek od Vey » 06 pro 2005 14:09