Simulace orchestru (reálných akustických nástrojů)
Tak stejný problém řeším také, Kontakt (verze2) nereaguje na ohyb tónu, navíc mi přenastavuje release nástrojů.... Co mi však vadí nejvíce - že si ukládá na HDD wavy použitých nástrojů a ještě k tomu je pak čte špatně....takže ty sf2 musím stejně znovu naloadovat....Vey píše:Když už jsme u toho kontaktu .. Omlouvám se, ale trošku odbočím od tématu (nechce se mi kvůli tomu vytvářet nové). Nedaří se mi ho (kontakt) automatizovat, MIDI implementaci jsem už prohlídnul, ale na kontrolery to nereaguje. Taky mě mrzí, že nejde jednosuše nahrávat automatizace prostým otáčením knobu např. filtru, jak je tomu u spousty jiných VSTi. Dále, že NI SW nereaguje na nastavení volume v MIDI stopě .. Má někdo stejný problém nebo mám pouze já něco špatněnastavený? Zatím jsem se s tím ještě moc nezabejval ..
Klávesy k orchestrální bance
Mám takový dotaz, který s tímto tématem souvisí. Chystám se koupit nový masterkeyboard a chtěl bych mít možnost maximálně využít potenciál orchestrálních bank jako EWQLSO, GPO nebo Gigastudia. Myslíte, že člověk využije aftertouch a další kontrolery? Případně na co bych se měl jiného zaměřit? Máte nekdo dobré/špatné zkušenosti propojení kláves a některých těchto bank?
-
Jerry Forester
- Příspěvky: 194
- Registrován: 23 pro 2004 16:47
Re: Klávesy k orchestrální bance
,Amorph píše:Mám takový dotaz, který s tímto tématem souvisí. Chystám se koupit nový masterkeyboard a chtěl bych mít možnost maximálně využít potenciál orchestrálních bank jako EWQLSO, GPO nebo Gigastudia. Myslíte, že člověk využije aftertouch a další kontrolery? Případně na co bych se měl jiného zaměřit? Máte nekdo dobré/špatné zkušenosti propojení kláves a některých těchto bank?
Nevím, z aftertouchem bych to asi zas tak nehrotil (navíc už ho maj skoro všechny mašiny), spíš bych si pořídil 2 master keyb., hammer a obyč synth klávesnici. I když hammer mechanika může bejt pro někoho zbytečná investice, pokud nehraje na piáno.
Také si myslím, že je celkem jedno, jaký masterkeyboard koupit pokud se týká controlerů, protože je to u všech většinou stejné.
Aftertouch - sice dobrá věc, ale kolikrát ji využijete při hraní, nebo skládání? Souhlasím s Veyem - není to tak důležité, i když je fakt, že nevím, zda-li zmíněné banky například s aftertouchem počítají.
Pokud vybírat, tak podle klávesnice - protože na tom záleží dost. Asi bych volil kladívkovou mechaniku, nebo alespoň simulaci kladívka.... u většiny synthů je to pro klavíristy bláto a špatně se jim na to hraje. Já jsem si zvykl, ale mám takový slušný střed, ne jako u Casio, Yamaha apod.
Aftertouch - sice dobrá věc, ale kolikrát ji využijete při hraní, nebo skládání? Souhlasím s Veyem - není to tak důležité, i když je fakt, že nevím, zda-li zmíněné banky například s aftertouchem počítají.
Pokud vybírat, tak podle klávesnice - protože na tom záleží dost. Asi bych volil kladívkovou mechaniku, nebo alespoň simulaci kladívka.... u většiny synthů je to pro klavíristy bláto a špatně se jim na to hraje. Já jsem si zvykl, ale mám takový slušný střed, ne jako u Casio, Yamaha apod.
Po nejake dobe jsem opet prochazel ruzne symfonicke banky a Velmi me zaujal MOTU Symphonic Instrument. Ukazky zneji opravdu vyborne (Viena to sice neni, ale tohle maji v Disku za 10K a vypada to i hardwarove snesitelne). Libi se mi i interface a celkovy koncept nastroje. Mate nekdo zkusenost nebo reference? V Disku je ted sice sleva na "crack" Philharmonika, ale tohle mi prislo daleko lepsi. Tedy ono mi prislo skoro vsechno lepsi nez Philharmonik..
Jeste takova poznamka na okraj, po nejake dobe zkouseni EWQLSO SE a GPO se mi nepodarilo vytahnout z toho mnoho dobre znejicich veci. Mam pocit, ze zvuk, co leze z kontaktu neni necim uplne to prave (coz mi prijde i u jinych veci zalozenych na kontaktu). Navic ovladatelnost a variabilita techto "mensich" bank taky neni zas tak vysoka, jak jsem cekal.
Jeste takova poznamka na okraj, po nejake dobe zkouseni EWQLSO SE a GPO se mi nepodarilo vytahnout z toho mnoho dobre znejicich veci. Mam pocit, ze zvuk, co leze z kontaktu neni necim uplne to prave (coz mi prijde i u jinych veci zalozenych na kontaktu). Navic ovladatelnost a variabilita techto "mensich" bank taky neni zas tak vysoka, jak jsem cekal.
Me se zase libej ukazky z tohohle http://www.emu.com/products/product.asp ... duct=14274
(Ukazky jsou az dole na spodu stranky, schvalne si to poslechnete ... to je neuveritelny ze tohle nekdo doved udelat ze samplu)
(Ukazky jsou az dole na spodu stranky, schvalne si to poslechnete ... to je neuveritelny ze tohle nekdo doved udelat ze samplu)
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
riesili sme tu nedavno klavir .. V KEYSE nedavno porovnavali rozne simulacie klaviru .. Pozrite sa na to .. su tam vsetky posledne softwarove klavire ..
http://midi.pytkin.sk/KEYS%20DEMO%20PHRASES/
http://midi.pytkin.sk/KEYS%20DEMO%20PHRASES/
safa: no nezni to spatne, akorat jestli se nemylim, tak je to modul do EmulatoruX? Ten se mi k tomu kupovat teda nechce. Me osobne se ukazky u toho MOTU MSI libi vic, ale zase jsem cet spoustu ohlasu, ze to pada, a hlavne, ze zvukove a nastrojove to neni zas tak extra (tedy, presneji, ze nektere nastroje jsou trochu "mimo misu" , smycce maji prilis dlouhe ataky a podobne), tak me zajimalo, jestli se k tomu nekdo na vlastni kuzi nedostal.
Muj dalsi favorit v poradi je Kirk Hunter Symphonic Orchestra Emerald (250$). Ma to hodne precizne navrzene nastroje a artikulace ve vsech sekcich, podle ohlasu, co jsem cet, tam nejsou zadne vylozene zvukove kroky mimo. Problem u nej je v tom, ze zvuk je typicky hallywood (nebo mozna spis americka telka), coz me osobne zas tak nesedi. Je to pro me zvukove takovy "americky happyend"
No a do tretice, nedavno se objevila Peter Siedlaczeks Complete Classical Collection, ktera se prodava za 230E. Provereno vekem, dava dohromady v kostce to nej od Sedlacka. Jenze je to postaveny na kontaktu a to se mi zatim moc neosvedcilo.
Tak ted babo rad.
Muj dalsi favorit v poradi je Kirk Hunter Symphonic Orchestra Emerald (250$). Ma to hodne precizne navrzene nastroje a artikulace ve vsech sekcich, podle ohlasu, co jsem cet, tam nejsou zadne vylozene zvukove kroky mimo. Problem u nej je v tom, ze zvuk je typicky hallywood (nebo mozna spis americka telka), coz me osobne zas tak nesedi. Je to pro me zvukove takovy "americky happyend"
No a do tretice, nedavno se objevila Peter Siedlaczeks Complete Classical Collection, ktera se prodava za 230E. Provereno vekem, dava dohromady v kostce to nej od Sedlacka. Jenze je to postaveny na kontaktu a to se mi zatim moc neosvedcilo.
Tak ted babo rad.
Tak tady je vysledek meho snazeni o velkou smyccovou sekci. Je to EWQLSO Silver. No v tech vyskach se mi ty smycce moc nelibi, ale jinak jsem zjistil, ze tahle banka fakt nezni spatne (asi uplne nejvic se mi z ni libi zeste, zni fakt krasne plechove:). Akorat ze silver je teda hoodne orezana hlavne co se tyce artikulaci a naprogramovanych instrumentu. Gold uz je zase trochu jinde cenove, o platinum nemluve.
Nicmene moje hledani je aspon na cas vyresene, jelikoz jsem nakonec vzhledem k pomeru vykon/cena zvolil Peter Siedlaczek Complete Classical Collection. Tak snad brzy pridam nejake dojmy a ukazky.
PS: ted jsem se snazil znovu mixovat nejake veci ve kterych jsem pouzil EWQLSO a GPO. U prvni banky se dalo s mixem krasne pracovat a bez nejakych velkych ekvalizaci a dodatecnych zasahu jsem ho vyladil do pro me prijatelne podoby. S GPO je to utrpeni a ne a ne z toho dostat nejakou jasnejsi barvu a pruraznost.
Nicmene moje hledani je aspon na cas vyresene, jelikoz jsem nakonec vzhledem k pomeru vykon/cena zvolil Peter Siedlaczek Complete Classical Collection. Tak snad brzy pridam nejake dojmy a ukazky.
PS: ted jsem se snazil znovu mixovat nejake veci ve kterych jsem pouzil EWQLSO a GPO. U prvni banky se dalo s mixem krasne pracovat a bez nejakych velkych ekvalizaci a dodatecnych zasahu jsem ho vyladil do pro me prijatelne podoby. S GPO je to utrpeni a ne a ne z toho dostat nejakou jasnejsi barvu a pruraznost.





