
Adam A7 vs. Adam P11 vs. Genelec 8030A vs. BM6A MKII
ja to planujem pouzivat na zmes elektroniky s akustikou a vokalmi a podla poslednych songov, co na tom pocuvam (Corinne Bailey Rae) mam z nich velmi slusny dojem aj na vokaly a akusticke nastrojefova píše:Moc pekne a vystizne napsane. Podle mych sporych znalosti testovanych beden bych rekl, ze ses docela trefil.
O tech Genelech jsem cetl, ze jsou docela slusne, ale tipnul bych si, ze jsou spise vhodnejsi na elektronickou hudbu (maji vice basu a nizsich stredu) a mene na vokalne orientovanou hudbu (maji mene vyssich stredu a vysek).
Jak uz bylo napsano jinde: Clovek by mel vybirat bedny podle hudby kterou dela a podle svych osobnich preferenci.
... mmno tak to zrovna bych rekl opak, pokud byla police zavesena na stene tak je prinejmensim rozdil mezi repro s bassreflex portem vpredu (ADAM) a v zadu (Dynaudio, Genelec). A tenhle rozdil dokaze udelat opravdu hodne.Poshook píše:polica bola zavesena na stene, myslim, ze mali relativne rovnake podmienkyPytkin píše:poshook : jo .. ved to je OK .. ja len ze ci tie rozdiely spravili tie monitory alebo akustika a umiestnenie ..
Freelance zvukař, uživatelská a prodejní podpora u Audiopro s.r.o.
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
http://www.soundman.cz | http://www.audiopro.cz | http://www.zvukarskaskola.cz
hej. to mas pravdu. pravda tiez je, ze tie 8030A mi hraju doma velmi podobne ako v obchode a nicim okrem trosku surovsich vysok (su predsa len nove a nezabehnute) ma neprekvapilisafa píše:... mmno tak to zrovna bych rekl opak, pokud byla police zavesena na stene tak je prinejmensim rozdil mezi repro s bassreflex portem vpredu (ADAM) a v zadu (Dynaudio, Genelec). A tenhle rozdil dokaze udelat opravdu hodne.Poshook píše:polica bola zavesena na stene, myslim, ze mali relativne rovnake podmienkyPytkin píše:poshook : jo .. ved to je OK .. ja len ze ci tie rozdiely spravili tie monitory alebo akustika a umiestnenie ..

Zkrátka mám na bedny trošku větší nároky, takže dojmy byly rozpačité... všechny ty Genelecy:
- jsou velmi velmi směrové (ve srovnání třebas s Dynaudii)
- mají výbornou lokalizaci
- mají zcela jasnou zvukovou signaturu, která se mi nelíbí (takový ten chrrrrssss zvuk, jako když se poslouchá class D zesilovač nebo některé neumannské mikrofony...)
- tudíž hrajou si furt to samý a nerozlišujou nahrávky... jak to myslím? no to si po sobě pustím 15 provedení jedné též sklady z klasiky (třeba Mozartova Pražská symfonie) s různými dirigenty, orchestry v různých/nebo taky stejných sálech, točených různými lidmi (producent, zvukař) tak to musí znít pokaždé zatraceně jinak.... no nezní...
to i ty Dynaudia to trochu rozlišujou stejně tak jako rozlišujo různé D/A převodníky...
- určitě skvělou věcí je kalibrační sada pro Genelec 82XX řadu. To je i v zatlumené místnosti přínos a Geneleci zaslouží za tuto blbuvzdornou fíčuru smeknout...
8250 - ať si kdo chce co chce říká, fyziku nelze vochcat a platí to i pro tuto 2p kombinaci 8 palce a 1 palce. Nejde to...
8040 - šlo to
8030 - kapesní, maličké a celkem pohopitelně i při střední hlasitosti uřvané
Uli - zahuhlaný, příjemný "tadyvšudeseděl" zvuk.... po chvilce testování se na Ulinách vyskytla závada...
takže šly do kouta na hanbu...
celkově (výkon - cena) nejlíp vycházely ty Dynaudia, ale spíš tak na hifi poslech - na to je to naprostá bomba - bedna která svým zvukem nesere... taky na nich není moc co slyšet - ale to za tu cenu prostě nejde...
takže tak... je třeba se poohlédnout jinde... (jiná kválitativní a tudíž cenová kategorie)
- jsou velmi velmi směrové (ve srovnání třebas s Dynaudii)
- mají výbornou lokalizaci
- mají zcela jasnou zvukovou signaturu, která se mi nelíbí (takový ten chrrrrssss zvuk, jako když se poslouchá class D zesilovač nebo některé neumannské mikrofony...)
- tudíž hrajou si furt to samý a nerozlišujou nahrávky... jak to myslím? no to si po sobě pustím 15 provedení jedné též sklady z klasiky (třeba Mozartova Pražská symfonie) s různými dirigenty, orchestry v různých/nebo taky stejných sálech, točených různými lidmi (producent, zvukař) tak to musí znít pokaždé zatraceně jinak.... no nezní...

- určitě skvělou věcí je kalibrační sada pro Genelec 82XX řadu. To je i v zatlumené místnosti přínos a Geneleci zaslouží za tuto blbuvzdornou fíčuru smeknout...
8250 - ať si kdo chce co chce říká, fyziku nelze vochcat a platí to i pro tuto 2p kombinaci 8 palce a 1 palce. Nejde to...
8040 - šlo to
8030 - kapesní, maličké a celkem pohopitelně i při střední hlasitosti uřvané
Uli - zahuhlaný, příjemný "tadyvšudeseděl" zvuk.... po chvilce testování se na Ulinách vyskytla závada...

celkově (výkon - cena) nejlíp vycházely ty Dynaudia, ale spíš tak na hifi poslech - na to je to naprostá bomba - bedna která svým zvukem nesere... taky na nich není moc co slyšet - ale to za tu cenu prostě nejde...
takže tak... je třeba se poohlédnout jinde... (jiná kválitativní a tudíž cenová kategorie)

Divíte se tomu, Klásek?.....
to je bohuzial dobry postreh, bookshelf bedne patria vsade, len nie na policu. a v podstate je jedno, kde je bassreflex, nikdy to nebude na polici dobre. moja skusenost je tvrdo vseobecna, mala bedna hra najlepsie daleko od stien, daleko od dlazky a co najblizsie pri hlavesafa píše:... mmno tak to zrovna bych rekl opak, pokud byla police zavesena na stene tak je prinejmensim rozdil mezi repro s bassreflex portem vpredu (ADAM) a v zadu (Dynaudio, Genelec). A tenhle rozdil dokaze udelat opravdu hodne.Poshook píše:polica bola zavesena na stene, myslim, ze mali relativne rovnake podmienkyPytkin píše:poshook : jo .. ved to je OK .. ja len ze ci tie rozdiely spravili tie monitory alebo akustika a umiestnenie ..
no neviem, v tomto by som oponoval. to, ze bedne maju svoj charakter, je vec uplne prirodzena. ak si zoberes ktorekolvek ADAMy, vzdy budes pocut ADAMy, rovnako ako Dynaudio a je uplne jedno ci stoja 25k alebo 80k a ci na nich pustis 15 roznych symfonakov alebo 15 roznych hip-hop...cough píše: - tudíž hrajou si furt to samý a nerozlišujou nahrávky... jak to myslím? no to si po sobě pustím 15 provedení jedné též sklady z klasiky (třeba Mozartova Pražská symfonie) s různými dirigenty, orchestry v různých/nebo taky stejných sálech, točených různými lidmi (producent, zvukař) tak to musí znít pokaždé zatraceně jinak.... no nezní...to i ty Dynaudia to trochu rozlišujou stejně tak jako rozlišujo různé D/A převodníky...
-
verim tomu, ze ak by si tie Genelec-y mal doma rok a urobil na nich 50 roznych mixov v roznych zanroch, pocul by si tie rozdiely v nahravkach okamzite a velmi zretelne. podla mna to je len vecou napocuvania monitorov, co je uplne bezna prax a tyka sa roznych monitorov od roznych znaciek
nunu: neser 
poshook: nechci ti kazit radost z koupě, koupils, myslím, dobře, ale nepotřebuju poslouchat monitory 1 rok, abych naprosto jasně slyšel jejich problémy. K tomu mi stačí pár dní (i hodin) v klidu poslechnout kvantum různých nahrávek ve známém akustickém prostředí... prostě v této cenové kategorii nelze čekat zázraky. Jinak měl jsem možnost slyšet myslím dost beden i v cenách luxusních limuzín, abych věděl, že tyto problémy jsou i ve vyšších cenových - bohužel ne zcela vždy kvalitativních třídách...
Podobně to slyšelo asi 8 dalších lidí, co byli přítomni na testu...
více na http://hifi.slovanet.sk/bb/viewtopic.php?t=2244

poshook: nechci ti kazit radost z koupě, koupils, myslím, dobře, ale nepotřebuju poslouchat monitory 1 rok, abych naprosto jasně slyšel jejich problémy. K tomu mi stačí pár dní (i hodin) v klidu poslechnout kvantum různých nahrávek ve známém akustickém prostředí... prostě v této cenové kategorii nelze čekat zázraky. Jinak měl jsem možnost slyšet myslím dost beden i v cenách luxusních limuzín, abych věděl, že tyto problémy jsou i ve vyšších cenových - bohužel ne zcela vždy kvalitativních třídách...
Podobně to slyšelo asi 8 dalších lidí, co byli přítomni na testu...
více na http://hifi.slovanet.sk/bb/viewtopic.php?t=2244
Divíte se tomu, Klásek?.....
vdaka za link. pokojne, moja radost je cim dalej tym vacsia, sedim doma za kompom a neviem sa nabazit 8030Acough píše:nunu: neser
poshook: nechci ti kazit radost z koupě, koupils, myslím, dobře, ale nepotřebuju poslouchat monitory 1 rok, abych naprosto jasně slyšel jejich problémy. K tomu mi stačí pár dní (i hodin) v klidu poslechnout kvantum různých nahrávek ve známém akustickém prostředí... prostě v této cenové kategorii nelze čekat zázraky. Jinak měl jsem možnost slyšet myslím dost beden i v cenách luxusních limuzín, abych věděl, že tyto problémy jsou i ve vyšších cenových - bohužel ne zcela vždy kvalitativních třídách...
Podobně to slyšelo asi 8 dalších lidí, co byli přítomni na testu...
více na http://hifi.slovanet.sk/bb/viewtopic.php?t=2244

to, ze sa na niecom zhodlo 8 ludi, nehovori vobec nic. rovnako sa na nete zhodne mrte ludi na uplnom opaku, takze toto by som neriesil...
mam to pochopit tak, ze ste vsetci sedeli na tych stolickach pri stene a pocuvali jednotlive pary monitorov na stojanoch?
podla argumentov v naslednej diskusii mi to tak pride...
napisat, ze 8030A je ukricana "boxy" bedna, ked sedim 3m od nej a mam ju vyhulenu, mi nepride ako seriozna informacia, rovnako ako ju porovnavat s 8250, co je uplne ina bedna, ktora vyzaduje uplne ine akusticke podmienky. ja ich mam ako nearfieldy cca 120cm od seba na ani nie 1/3 vykonu (na nearfield to nikdy nevypekam, potrebujem totiz pocut cely den, nie len prvych 10minut) a ukricana mi v ziadnom pripade nepride.