Jak píšeš, je to Tvůj pocit. Praxe je odlišná, musíš sledovat co se děje.carloff píše:Ja mam obecne pocit ze nataceni vazne hudby je stale o tom stejnem ..decca , apogee , U87, millenia..
Japonci si donesou M50 prinejlepsim...
Apogee převodníky ... jak na to?
-
Liquid Sound
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
Apogee na natáčení klasiky, to by bylo trošku netradiční a lehce hrubozrnnécarloff píše:Ja mam obecne pocit ze nataceni vazne hudby je stale o tom stejnem ..decca , apogee , U87, millenia..
Japonci si donesou M50 prinejlepsim...
-
Liquid Sound
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
Není to komické, ale je to logické. Ve společnosti je stále určující ekonomické hledisko, tj. klienti se v profesionální sféře stále chovají především dle něj ať se Ti to líbí nebo ne. Jde o běžné uspokojení většinového zákazníka dle Gaussova rozložení. Pokud najdeš ony pětiprocnentní konce resp. ten lepší a v něm se etabluješ, pak Ti gratuluji!Ivo píše:Je to stejně trochu (tragi)komické ... Klienty by měla zajímat především výsledná zvuková kvalita než firmy, která valí nejvíc prachů do reklamy a marketingu (a jsou tedy tzv. "známé") - úměra mezi tímto a skutečnou kvalitou není vždy přímá ...
Ano můžeš před tím zavřít oči, ale to je tak vše co s tím můžeš dělat, protože se dříve nebo později najde někdo kdo Ti je zase otevře. Třebas pan domácí nebo faktura za elekřinu.
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
Myslel jsem že se tady bavíme o zvuku, ne o marketingových tricích a telenovelách
Za sebe můžu říct, že se mě ještě nikdo z klientů neptal jestli mám (povinně) to nebo ono (nemám), ale většinou jsou hodně potěšeni výsledným zvukem případně překvapeni co ta která mašinka (o které možná zatím neslyšeli) umí a jak zní ...
U nás taky buší všudypřítomnou reklamou Škoda Auto, ale pokud by člověk nabídl klientovi svezení Daimlerem (o kterém nemusel tolik slyšet), je pravděpodobné, že se nebude dovolávat Octavie
Za sebe můžu říct, že se mě ještě nikdo z klientů neptal jestli mám (povinně) to nebo ono (nemám), ale většinou jsou hodně potěšeni výsledným zvukem případně překvapeni co ta která mašinka (o které možná zatím neslyšeli) umí a jak zní ...
U nás taky buší všudypřítomnou reklamou Škoda Auto, ale pokud by člověk nabídl klientovi svezení Daimlerem (o kterém nemusel tolik slyšet), je pravděpodobné, že se nebude dovolávat Octavie
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
jo jo .. ale bohuzial to tak neni .. najlepsie na tom je , ze by uplne stacili prazdne krabice so svietiacimi ledkami .. a clovek pracuje cez behringer .. klient ten rozdiel aj tak nepozna ..Ivo píše:Je to stejně trochu (tragi)komické ... Klienty by měla zajímat především výsledná zvuková kvalita než firmy, která valí nejvíc prachů do reklamy a marketingu (a jsou tedy tzv. "známé") - úměra mezi tímto a skutečnou kvalitou není vždy přímá ...
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
Bohužel je to přesně tak ... A to vědí všechny tyhle firmy co sypou většinu peněz do reklamy a kvalita a skutečné nadšení (a finance) pro výrobky samotné už jdou stranou. Je to jak se seriály a telenovelami ... Davy to sledují ... ale o kvalitě to nevypovídá ... ale penízky se sypou ...Pytkin píše: jo jo .. ale bohuzial to tak neni .. najlepsie na tom je , ze by uplne stacili prazdne krabice so svietiacimi ledkami .. a clovek pracuje cez behringer .. klient ten rozdiel aj tak nepozna ..
-
Liquid Sound
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
To jsou ale jenom Tvoje sny a doměnky, které jsou absolutně nemanažerské a odtržené od ekonomické reality. Já jsem načrtl jak to s poptávkama přibližně reálně vypada. Co mám informace není to nikde jinak, ostatně podívej se na gearlisty. Jejich podobnost souvisí s tím, co klienti reálně požadují.Ivo píše:Myslel jsem že se tady bavíme o zvuku, ne o marketingových tricích a telenovelách![]()
Za sebe můžu říct, že se mě ještě nikdo z klientů neptal jestli mám (povinně) to nebo ono (nemám), ale většinou jsou hodně potěšeni výsledným zvukem případně překvapeni co ta která mašinka (o které možná zatím neslyšeli) umí a jak zní ...
U nás taky buší všudypřítomnou reklamou Škoda Auto, ale pokud by člověk nabídl klientovi svezení Daimlerem (o kterém nemusel tolik slyšet), je pravděpodobné, že se nebude dovolávat Octavie
Když použiju Tvé analogie, že by lidi měli jít po té nejvyšší kvalit tj. po Daimlerovi.... Kolik prodejců aut se orientuje na Daimler? Kolik prodejců láká potenciální kupce ze střední tj. většinové třídy na koupi Daimlera? A proč v něm nikdo nejdezdí?
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
To nejsou moje "domněnky". To je moje mnohaletá přímá zkušenost. S tím, že se ted bavím pouze o (zvukové) kvalitě výrobků, ne o psychologickém marketingu, ekonomice a provozu velké nahrávací firmy dneška. O tom opravdu nemluvím a tam je to asi tak jak říkáš. Za ty léta jsem si velmi obsáhle a podrobně vlastní zkušeností ověřil, že mnoho výrobků, které mají nejsilnější a všudypřítomný marketing a tvrdí že jsou "the best" a svými celostránkovými reklamami kralují Mix a podobným magazínům, the best obvykle zdaleka nejsou ... A je mnoho jiných výrobků, které do marketingu tolik peněz nedávají, ale jde jim skutečně především o kvalitu o posedlost výrobkem jako takovým - a tam začíná úplně jiná úroveň kvality.
Je to přirozené, já jsem byl v začátcích taky běžnou obětí tohoto stavu věcí a začínal tím , o čem jsem se nejvíce v reklamách dočetl: Millennia, Apogee, Neumann atd atd. Ale protože mi šlo o jiné aspekty než o uspokojování formálních potřeb klientů, začal jsem postupně dost zkoumat, porovnávat, zkoušet a prošla mi rukama opradu veliká spousta všech možných preampů, převodníků, mikrofonů atd. A začalo být dost zjevné, že skutečná kvalita je často dost jinde než na reklamních stránkách magazínů ...
Ale je jasné, že pokud klienti jsou oslněni tím, že studio má věci, o kterých se v reklamách nejvíce dočetli a byli by zklamáni kdyby tam viděli věci, které sice znějí mnohem líp, ale v reklamách se moc neprojevovaly, pak asi ekonomicky uvažující studio jim postaví před oči to, co chtějí vidět, aby se zavděčilo ...
Těší mě, že tohle ve svém malém měřítku dělat nemusím (ani bych nechtěl) a můžu si dělat to co opravdu chci a co mě těší ...
Třeba čerstvý příklad - kdybych chtěl mít ve studiu známé bedny, tak tam budu mít PMC, Genelecy, B&W apod. Mám tam bedny, o kterých málokdo slyšel (Geithainy), ale když sem nějaká kapela přijde, tak jen vyvalí oči (pardon uši
, protože se jim ten poslech nesmírně líbí a něco podobného obvykle ještě neslyšeli ... Předtím jsem měl (známé) B&W, ale tam to nadšení nebylo až tak projevované 
Ale abych se vrátil k tématu. Pokud tazatel potřebuje mít více kanálů (8-16) slušné kvality, Apogee je celkem dobrá volba (i když samozřejmě domnívat se že je to v něčem nějaký kvalitativní vrchol, je opět spíše věc marketingu než věci samotné), pro čistější zvuk by asi Lynx Aurora mohl být o něco lepší a z hlediska kvantity zase SSL Alpha link ... Pokud by stačilo 8 kanálů s vynikajícími převodníky a velmi dobrými preampy, za zmínku určitě stojí Prism Orpheus... mimochodem také firewire ...
Je to přirozené, já jsem byl v začátcích taky běžnou obětí tohoto stavu věcí a začínal tím , o čem jsem se nejvíce v reklamách dočetl: Millennia, Apogee, Neumann atd atd. Ale protože mi šlo o jiné aspekty než o uspokojování formálních potřeb klientů, začal jsem postupně dost zkoumat, porovnávat, zkoušet a prošla mi rukama opradu veliká spousta všech možných preampů, převodníků, mikrofonů atd. A začalo být dost zjevné, že skutečná kvalita je často dost jinde než na reklamních stránkách magazínů ...
Ale je jasné, že pokud klienti jsou oslněni tím, že studio má věci, o kterých se v reklamách nejvíce dočetli a byli by zklamáni kdyby tam viděli věci, které sice znějí mnohem líp, ale v reklamách se moc neprojevovaly, pak asi ekonomicky uvažující studio jim postaví před oči to, co chtějí vidět, aby se zavděčilo ...
Těší mě, že tohle ve svém malém měřítku dělat nemusím (ani bych nechtěl) a můžu si dělat to co opravdu chci a co mě těší ...
Třeba čerstvý příklad - kdybych chtěl mít ve studiu známé bedny, tak tam budu mít PMC, Genelecy, B&W apod. Mám tam bedny, o kterých málokdo slyšel (Geithainy), ale když sem nějaká kapela přijde, tak jen vyvalí oči (pardon uši
Ale abych se vrátil k tématu. Pokud tazatel potřebuje mít více kanálů (8-16) slušné kvality, Apogee je celkem dobrá volba (i když samozřejmě domnívat se že je to v něčem nějaký kvalitativní vrchol, je opět spíše věc marketingu než věci samotné), pro čistější zvuk by asi Lynx Aurora mohl být o něco lepší a z hlediska kvantity zase SSL Alpha link ... Pokud by stačilo 8 kanálů s vynikajícími převodníky a velmi dobrými preampy, za zmínku určitě stojí Prism Orpheus... mimochodem také firewire ...
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
Abych pravdu rekl, kdyby Van Gogh premyslel co je manazerske tak bychom tu asi Slunecnice nemeli:)
Je jednoduche byt standart tzn prumer ale vynikat nese s sebou riziko....
Je jednoduche byt standart tzn prumer ale vynikat nese s sebou riziko....
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
-
Liquid Sound
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
Nesmysl, ro je pohled na historii optikou dnešní společnosti.carloff píše:Abych pravdu rekl, kdyby Van Gogh premyslel co je manazerske tak bychom tu asi Slunecnice nemeli:)
Je jednoduche byt standart tzn prumer ale vynikat nese s sebou riziko....
Podivej se, vynikat... Já třebas jsem desku, která byla nominovaná na Grammy dělal na Motu 24io. Takže ani o tom si nemyslim že to je...
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
mladenci mate si iste co povedat, ale autor temy chcel vediet ako si ma zaopatrit a zapojit 16 kanalov od apogee...
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
To už se dozvěděl ne ?kexik píše:mladenci mate si iste co povedat, ale autor temy chcel vediet ako si ma zaopatrit a zapojit 16 kanalov od apogee...
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
ale ta nominace asi nebyla za zvuk co?Podivej se, vynikat... Já třebas jsem desku, která byla nominovaná na Grammy dělal na Motu 24io. Takže ani o tom si nemyslim že to je...
Hudebník a producent, majitel studia Soundevice
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
http://www.boriscarloff.com | http://www.soundevice-studio.cz
-
Liquid Sound
- Profesionál
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 17 čer 2002 17:39
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
///Liquid Sound je zavalen Carloffovými kyselými hrozny...///carloff píše:ale ta nominace asi nebyla za zvuk co?Podivej se, vynikat... Já třebas jsem desku, která byla nominovaná na Grammy dělal na Motu 24io. Takže ani o tom si nemyslim že to je...
Freelance film scoring engineer, producer, senior sound engineer & editor, Wwise apprentice
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
vitekkral.com | IMDb | ALLMUSIC
Re: Apogee převodníky ... jak na to?
tady to fakt frci...





