Já to beru spíš tak, že dělám vlastní věci, který vydávám venku a chci, abych v první řadě s nimi byl spokojen já.
Samozřejmě posluchač / clubber mě taky hodně zajímá, ale ve chvíli, kdy bych byl spokojen já, tak si myslím, že už by byl spokojen
i posluchač. Ono je to dost relativní. Navíc zvukař resp. zvukový inženýr se zabývá už materiálem, který je hotový co do kompozice / nápadu.
Já se snažím pojmou všechno.. jak nápad, kompozici, zpracování tak i mixáž, akorat na mastering je vždycky lepší mít další uši.
Ostatně pokud by mixáž dělal někdo jiný, tak by se dost zásadním způsobem mohl porušit záměr té skladby.. i z klubové věci by pak mohl vzniknout popový spodek apod. i takové věci už jsem párkrát slyšel u několika lidí. Pak by to znamenalo dělat mix s někým.
Zas mi dají asi za pravdu ezoňáci, že je to i tom koníčku a vášni vrtat se ve zvukách a efektech

Jak říkáš prostě dvě roviny.