Cubase sa robi v 32bit aj full 64bit prevedeni, staci si vybratkexik píše:ableton nema 64bit, ma len 64bit sumaciu. to ma cubase takisto. sonar je full 64bit, vratane internych efektov. ovsem to je trebars reaper tiez(ten je ovsem ovela uspornejsie programovany, cela DAW ma par MB, co poukazuje na mimoriadne efektivny kod)
SONAR
to s tym, o com sa bavime, nema co do cinenia... ze ma aplikacia 64bitovu binarku, neznamena, ze spracovava audio 64bitovo a naopakPoshook píše:Cubase sa robi v 32bit aj full 64bit prevedeni, staci si vybratkexik píše:ableton nema 64bit, ma len 64bit sumaciu. to ma cubase takisto. sonar je full 64bit, vratane internych efektov. ovsem to je trebars reaper tiez :) (ten je ovsem ovela uspornejsie programovany, cela DAW ma par MB, co poukazuje na mimoriadne efektivny kod)
bavime sa o tom, kolkobitove sample pouziva daw interne vo svojich audio blokoch a v akom bitovom rozliseni tieto bloky spocitava, nasobi a hlavne deli
malo by ale vyznam napisat komplet 64bit aplikaciu s 32bit engine? nebolo by prirodzenejsie aby 64bitova aplikacia pracovala aj s 64bit audiom?kexik píše:to s tym, o com sa bavime, nema co do cinenia... ze ma aplikacia 64bitovu binarku, neznamena, ze spracovava audio 64bitovo a naopakPoshook píše:Cubase sa robi v 32bit aj full 64bit prevedeni, staci si vybratkexik píše:ableton nema 64bit, ma len 64bit sumaciu. to ma cubase takisto. sonar je full 64bit, vratane internych efektov. ovsem to je trebars reaper tiez(ten je ovsem ovela uspornejsie programovany, cela DAW ma par MB, co poukazuje na mimoriadne efektivny kod)
bavime sa o tom, kolkobitove sample pouziva daw interne vo svojich audio blokoch a v akom bitovom rozliseni tieto bloky spocitava, nasobi a hlavne deli
neviem co by bolo prirodzenejsie, ale 64bitova verzia cubase 4 stale pracuje s 32 bitovym streamom, to viem skoro naisto... je to ten isty kod, len skompilovany 64bitovym kompilerom, takze vie adresovat 64bitovu pamat a pouziva 64bitove instrukcie pre procak, to co ale robi so samotnym audiom je identicke ako pri 32bitovej verzii
pytkin: cela daw urcite nebezi na floating point, na niekolkych urovniach celkom urcite prebehne zaokruhlenie (ked plnis 32bitove bufre, napriklad). na druhej strane, ja osobne si myslim ze 32bit kompromis stoji za tu usporu ramky a cpu vykonu, 64bit je lepsi teoreticky ale medzi zvukom sonaru a cubase ziadny svetoborny rozdiel nie je (rozhodne mensi nez urobia napriklad lepsie suciastky v zvukovej karte
)
len aby sme si v tom spravili jasno. ono aj tak s rastucim vykonom pc je otazka casu, kedy budu vsetky daw 64bitove, je to prve logicke vylepsenie, ktore pride. dalsi na rade bude asi interny resampling vsetkeho
len aby sme si v tom spravili jasno. ono aj tak s rastucim vykonom pc je otazka casu, kedy budu vsetky daw 64bitove, je to prve logicke vylepsenie, ktore pride. dalsi na rade bude asi interny resampling vsetkeho
-
Frank_Dewy
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 lis 2007 22:22
Myslíte, že se dá SONAR LE používat komerčně... má to nějakej háček? De mi o to bejt legální ... v současný době nemůžu dát prachy za plnou verzi. Popřípadě jestli někdo nevíte, kolik stojí rozšížení z ty LE verze na STUDIO VERSION. Dík.
E-MU Xboard49, BCR-2000, TRUTH B2031P, T.AMP S-100, Fujitsu Siemens Amilo Pro
-
fly_illusion
- Příspěvky: 67
- Registrován: 11 bře 2008 15:02
NIE! sonar ma 64bitovu engine, teda audio sa upsampluje rozlisenie 64 bitov a vsetky vypocty sa robia so 64bitovymi hodnotami. to ale NEZNAMENA ZE CPU MUSI BYT 64BITOVA, ani operacny system nemusi byt 64bitovy. kludne pouzivaj normalne xp. vst 2 je 332bitova, takze KAZDE vst prijima a odosiela 32bitove sample. je preto jedno ake vst pouzivas.




