Jak udělat z VSTcek analogová monstra
Pytkin píše:.. ja tomu nerozumiem , preco sa snazi nieco napodobnovat , ked staci pouzit original ..




Jasně, když srovnáváš možnost, že chce někdo navrstvit 3 VSTi (které dohromady LEGÁLNĚ ZAKOUPENY mají stejnou pořizovací hodnotu, jako vysněný originál) s možností, že si toho krasavce opravdu koupí, zní Tvůj dotaz logicky.
ALE, jak víš, v našich zemích to u většiny hudebních nadšenců funguje TROŠKU jinak...
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
A druhá možnost je: přestat rvát peníze do nekonečných upgradů PC (aby stíhal ty pluginy) a použít ty peníze na nástroj, který člověka opravdu BAVÍ
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
No nechtel jsem to rikat tak tvrde jako Pytkin, ale je to holt tak! Navic si myslim, ze dulezitejsi nez LABORATORNIMI METODAMI vymlsany zvuk je ona melodie, kterou ma zvuk hrat. Bezny posluchac ten rozdil stejne prakticky neuslysi!
Jina otazka je, co je cilem toho tvoreni: je-li to jen klasicky rezavy hutny analogovy "bzucak", tak je to IMHO ztrata casu. Je-li ale cilem rekneme prurazny uderny zvuk, tak bych radeji vrstvil a kombinoval ruzne zvuky (viz napr. klasicky zvuk Depeche Mode z 80. let, kde diky vrstveni nejruznejsich zvuku vznikaly zvuky netusene a neslysene
).
Jina otazka je, co je cilem toho tvoreni: je-li to jen klasicky rezavy hutny analogovy "bzucak", tak je to IMHO ztrata casu. Je-li ale cilem rekneme prurazny uderny zvuk, tak bych radeji vrstvil a kombinoval ruzne zvuky (viz napr. klasicky zvuk Depeche Mode z 80. let, kde diky vrstveni nejruznejsich zvuku vznikaly zvuky netusene a neslysene

...so many knobs, so little time... (autor neznamy)
Myslíš první dvě alba? Tam je to snad samý jednohlasý analog. A potom už se hrnulo se samplery...Merlin píše:...Je-li ale cilem rekneme prurazny uderny zvuk, tak bych radeji vrstvil a kombinoval ruzne zvuky (viz napr. klasicky zvuk Depeche Mode z 80. let, kde diky vrstveni nejruznejsich zvuku vznikaly zvuky netusene a neslysene).
Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Mě se náhodou ten Cyrilův nápad docela líbí. Je to snad si myslim jeho věc co dělá. A navíc je toto téma nikoliv o tom "poraďte mi s koupí nějakého pravého analogu" ale o tom, jak udělat z VSTček analogová monstra. Držel bych se tedy tématu. Je velmi jednoduché říci - kup si pravý analog a ser na softwarové řešení.
kexik: sorry, vycházím z toho, že k dobrému zvuku nemusí být nutný zrovna SCI Prophet 5 - jinak máš pravdu.
Čili má odpověď (osobní názor) na nevhodně položenou otázku zní: NIJAK
V případě, že se jedná o přiblížení-se zvuku analogových nástrojů, tak pochopitelně vrstvení je možnost, jak se dobrat k nějakému výsledku.
Mě osobně ale víc baví práce s jednoduchým jednohlasým analogem za 7tis, než klikání myší (a dokonce to i inspiruje v hudebních nápadech).
Ikdyž je možné, že kdyby Uli udělal ovladač pro Win98SE na kontroler BCR2000, kroutil bych i se softwarem
Čili má odpověď (osobní názor) na nevhodně položenou otázku zní: NIJAK
V případě, že se jedná o přiblížení-se zvuku analogových nástrojů, tak pochopitelně vrstvení je možnost, jak se dobrat k nějakému výsledku.
Mě osobně ale víc baví práce s jednoduchým jednohlasým analogem za 7tis, než klikání myší (a dokonce to i inspiruje v hudebních nápadech).
Ikdyž je možné, že kdyby Uli udělal ovladač pro Win98SE na kontroler BCR2000, kroutil bych i se softwarem

Petr Tudy Holubář - INSANIA, RIVER
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
Tvorba + dema nástrojů: http://www.soundcloud.com/tudy-cz
tudy: problem je iste zlozitejsi, ale viachlasy analog s dobrymi modulacnymi moznostami stoji majlant. a prophet neni zdaleka najdrahsi. co sa tyka analogoveho zvuku, uplne suhlasim, pluginy budu vzdycky zubata nahrazka.
ale co sa tyka digitalnych fm haraburd z 80tych rokov, tak ma nik nepresvedci ze hraju lepsie ako vsti (to je uprimne mysleny flame
)
ale co sa tyka digitalnych fm haraburd z 80tych rokov, tak ma nik nepresvedci ze hraju lepsie ako vsti (to je uprimne mysleny flame

OT to Tudy: Ahoj Petre, myslel jsem vsechny krome tech prvnich 2, kde se to hemzi cistymi analogy, tedy od Construction Time Again dale. Je pravda, ze tam jedou samplery, ale jsou tam v layeru casto zastoupene i analogove zvuky. Spis mi slo o to, upozornit na to, ze jde hlavne o UCEL zvuku. Chci-li analogovou "syrovou bzucivost" tak pouziju jiny postup, nez kdyz chci analogovou "pruraznost"
. Konec OT.

...so many knobs, so little time... (autor neznamy)